Kupka #3


Dobre wieści! Mam wreszcie spokój, by poczytać coś normalnego, mało tego, nawet zaczęłam! To po pierwsze. Po drugie, zorientowałam się, że znów kupka mi urosła, od świąt o 10 pozycji. Ach Święta, kiedy to było, całe lata świetle temu.
W związku z czym postanowiłam się z Wami podzielić, no bo czemu nie? Może kogoś to natchnie. Chociaż nie wiem do czego... Gadam bez sensu. 

Eon. Powrót Lustrzanego Smoka - Alison Goodman

W końcu zawitał na mojej półce dzięki Joan (chwała jej)! Dobra, przyznam się bez bicia, że tak właściwie nie mam zielonego pojęcia o czym to jest... to znaczy, coś o smokach (no halo). Ale jak przeczytam, to Wam powiem. Ogólnie rzecz biorąc: fantasy

Eona. Ostatni lord Smocze Oko - Alison Goodman
Drugi tom tego, co powyżej. Nie mogłam jej przeczytać, ponieważ Joan postanowiła mi podarować najpierw tę część, a pierwszą po kilku latach. Ale przeczekała swoje, dzielna!

Anioł Burz. II tom Trylogii Millenium - Trudi Canavan
Tak długo czekałam na wydanie tej części, że właściwie nie pamiętam, co było w pierwszej. Brawo ja i moja pamięć złotej rybki. Nietrudno się domyśleć: fantasy.

Krew tyranów. 8 tom cyklu Temeraire - Naomi Novik
Jak ktoś lubi wojny napoleońskie w nieco innym wydaniu - mam na myśli takie, w których biorą udział smoki - to polecam!

Girl Online. On tour - Zoe Sugg
Coś lekkiego i dziewczęcego, trochę głupiutkiego, ale sympatycznego. Zresztą kolejna część Girl Online, a ja nie lubię mieć pojedynczych tomów jeśli wiem, że jest ich więcej z serii.

Kwiat śliwy, mroczny cień - Lian Hearn
Bo tak pięknie umie opisywać Japonię, za którą wzdycham.

FUTU.RE - Dmitry Głukhovsky
Dobry znajomy zrecenzował sobie tę pozycję i był zachwycony. Więc stwierdziłam, co mi tam, biorę.

Służące - Kathryn Stockett
Jestem zachwycona filmem, oglądałam kilka razy i stwierdziłam, że muszę to przeczytać. Nic tak dawno mnie nie ujęło, jak historie czarnoskórych służących i absolutnie mistrzowska Minnie. Polecam film koniecznie!

Marsjanin - Andy Weir
Głośny za sprawą filmu, którego jeszcze nie widziałam.  Ale z tego, co wiem to-ten-jak-mu-tam odtwórca roli głównego bohatera ma szansę zgarnąć Oscara. Nie mogłam wytrzymać i zaczęłam czytać... i kurcze, fajne to, faktycznie! Jest trochę technicznych rzeczy, ale sposób narracji sprawia, że czyta się to bez problemu. 

Zniknięcie młodego lorda - A. C. Doyle
Czyli jakaś historia ze świata Sherlocka Holmesa, ale nie bardzo się orientuję. Bardzo stary egzemplarz i jeszcze nie doszłam do tego, jak to się odnosi do całości.

Łącznie kupka zawiera: 4988. Łącznie ze wszystkich kupek do przeczytania na chwilę obecną: 20 książek. Podołam - oczywiście. ✔ oznacza, że książka już jest przeczytana. Zapraszam również do poprzednich "kupek"

4 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej pozycji z tej kupki :P najbardziej jestem ciekawa Służących. Również oglądałam film i płakałam jak cholera na nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w połowie Marsjanina i polecam jak najbardziej! Myślę, że nawet nie trzeba być fanem Sci-fi, żeby przeczytać i się zachwycić. Tak samo Służące - jest dosyć neutralna mam wrażenie. Reszta bardzo zależy od indywidualnych preferencji czytelnika. Już nie mogę się doczekać aż chwycę za resztę. Tyle do czytania!

      Usuń
  2. Orety :D Ta nazwa "kupka" mnie szalenie bawi ;)
    Futu.re ponoć zajebiste, podobnie jak Marsjanin. No i Girl Online - takie lekkie czytadełko, niewymagające ;)

    Podołasz! Rzecz jasna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że "kupka" bawi :D O to chodziło!

      Usuń