Kupka #2


Zwykle jest letnie wyzwanie, zimowe wyzwanie, książki na jesień, stosik, itd. Moje letnie wyzwanie zakończyło się fiaskiem totalnym i z tamtych książek nie przeczytałam nic, tylko jedną książkę i to w ogóle z przypadku. Postanowiłam zatem zmienić nazwę tego typu przedsięwzięcia i nazwałam to KUPKĄ! Kupką książek i papieru, rzecz jasna. 
Znajduję się teraz w sytuacji kiedy z kupki #1 i kupki #2 zrobiła mi się kupa. Książek i papieru, rzecz jasna... Przedstawiam Wam zatem kupkę nr 2:

Krzysztof Varga - Masakra
Masakryczna historia, której recenzję będziecie mogli niedługo przeczytać. 544 strony o wychodzeniu z kaca. Więcej ani słowa, bo słów brakuje, by mi ten twór opisać.

piotr C - Pokolenie Ikea
O ludziach, którzy pracują po to, aby spłacać kredyty, rozczarowani rygorystycznym, sprzedanym za namiastki szczęścia, życiem. Jestem w trakcie czytania i biorę to chwilowo za zlepek myśli jakiegoś 30-kilkulatka, który chce być sławny.

P.C Cast + Kristin Cast - Ujawniona
11 część serii Dom Nocy. Powiem szczerze, że nie znoszę tego typu pseduo miłosnych horrorów o wampirach, bo mnie śmieszą. Ale skoro pewnego razu zaczęłam z braku laku czytać,bo nie miałam nic innego, to już dokończę, jako że nie lubię mieć niedokończonych serii, nawet jak już zaczęłam czytać o bohaterach, którzy są tak płytcy jak kałuża mleka, które dziś rozlałam na podłogę. 

PC. Cast + Kristin Cast - Wyzwolona
A wspomniałam, że pieszczotliwie nazywam tę serię Zgwałcona? Nie? Wyzwolona to na szczęście ostatnia część Domu Nocy. 

F. Scott Fitzgerald - Wielki Gatsby
Bardzo chciałabym w końcu przeczytać tę pozycję. Filmu jeszcze nie oglądałam i nie chciałabym sobie psuć wizji autora. Nawet nie za bardzo orientuję się w fabule, co mnie bardzo cieszy, ponieważ będę się czuła, mam nadzieję, mile zaskoczona lekturą.

David Whitehouse - Łóżko
Koleżanka dając mi tę książkę do ręki powiedziała tak: "To sobie weź przeczytaj. Jakie to jest bekowe. Historia o tym jak jeden facet w wieku 25 lat postanawia nie wstawać z łóżka." Ok! Biorę! To może być nieźle ryjące mózg.

Michał Witkowski - Barbara Radziwiłłówna z Jaworzna-Szczakowej
Po tytule stwierdzam, że to niedalekie tereny. Czytałam już jedną książkę Witkowskiego - Margot. Jakie to było głupie i śmieszne za razem... Oczekuję, że tym razem będzie tak samo. Język tego pisarza zdecydowanie nie jest dla wszystkich. 

Sue Monk Kidd - Sekretne życie pszczół
Przeczytałam dopiero parę stron, ponieważ mam to w PDF niestety, a nie bardzo lubię męczyć wzrok na czytaniu książek w tym formacie. Wiem na temat tej książki w zasadzie tyle ile mówi tytuł i parę przeczytanych stron, ale wydaje mi się, że istotne w tej historii będzie postrzeganie czarnoskórych służących przez Amerykanów.

Ach i byłabym zapomniała o czym, co też już zaczęłam dawno czytać i czeka na zakończenie
J. R. R. Tolkien - Listy
Myślę, że każdy szanujący się fan twórczości tego Pana zna ten zbiór listów zebranych przez najbliższych. Piękny sposób przedstawienia samego siebie w sposób inny niż biografia.


Łącznie 9 pozycji, z tamtej 6. Razem: 15. Szacowana liczba stron: 6653. Czasu: za mało. 
Olaboga. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz